nowowości
Uranowa karafka, Huta Józefina.
Uranowa karafka, Huta Józefina.

3 200,00 zł

szt.
Para kinkietów w stylu Art deco
Para kinkietów w stylu Art deco

1 900,00 zł

szt.
Figura Don Kichota, drewno ok 1920
Figura Don Kichota, drewno ok 1920

10 000,00 zł

szt.
Wazon Czechosłowacja lata 60.  Škrdlovice
Wazon Czechosłowacja lata 60. Škrdlovice

2 300,00 zł

szt.
Cukiernica Art Deco Norblin, Warszawa 1920r.
Cukiernica Art Deco Norblin, Warszawa 1920r.

6 000,00 zł

szt.
Srebrna cukiernica Tallin 1958r.
Srebrna cukiernica Tallin 1958r.

6 900,00 zł

szt.
Cukiernica Biedermaier na kulach
Cukiernica Biedermaier na kulach

9 800,00 zł

szt.
Puzdro na biżuterię, ok. 1900 r.
Puzdro na biżuterię, ok. 1900 r.

950,00 zł

szt.
Półmisek Fraget Warszawa XIX w.
Półmisek Fraget Warszawa XIX w.

1 300,00 zł

szt.
Sosjerka Art Deco Br. Henneberg, Warszawa
Sosjerka Art Deco Br. Henneberg, Warszawa

4 920,00 zł

szt.
Tańczący Mefisto
Tańczący Mefisto

800,00 zł

szt.
Wizytownik  A. M. Nowakowscy, Warszawa l. 60.
Wizytownik A. M. Nowakowscy, Warszawa l. 60.

1 950,00 zł

szt.
Postument na wykałaczki, secesja
Postument na wykałaczki, secesja

1 000,00 zł

szt.
Herbatnica bidermeier, Prusy 1850-1880
Herbatnica bidermeier, Prusy 1850-1880

3 000,00 zł

szt.
Karafka kryształowa, Moser
Karafka kryształowa, Moser

1 600,00 zł

szt.
Damski scyzoryk
Damski scyzoryk

1 400,00 zł

szt.
Srebrne etui na cygaro
Srebrne etui na cygaro

2 400,00 zł

szt.
Imbryk repusowany, 1910- 1920
Imbryk repusowany, 1910- 1920

500,00 zł

szt.
Kryształowe gabinetowe kałamarze na tacy
Kryształowe gabinetowe kałamarze na tacy

1 000,00 zł

szt.
Kryształowa pieczęć ,1900 r.
Kryształowa pieczęć ,1900 r.

1 600,00 zł

szt.
Kryształowy kałamarz
Kryształowy kałamarz

2 200,00 zł

szt.
Porcelanowy flakon na perfumy okuty srebrem
Porcelanowy flakon na perfumy okuty srebrem

1 100,00 zł

szt.
Flakon na perfumy, Bidermeier 1820-30r.
Flakon na perfumy, Bidermeier 1820-30r.

3 000,00 zł

szt.
Kryształowa lampa, lata 90.
Kryształowa lampa, lata 90.

900,00 zł

szt.
Srebrna, polska piersiówka  1989 r.
Srebrna, polska piersiówka 1989 r.

4 000,00 zł

szt.
Kołatka secesyjna 1900, brąz
Kołatka secesyjna 1900, brąz

950,00 zł

szt.
Kinkiet ceramiczny, Niemcy lata 60.
Kinkiet ceramiczny, Niemcy lata 60.

1 800,00 zł

szt.
Kinkiet Polam Bielsko-Biała
Kinkiet Polam Bielsko-Biała

1 800,00 zł

szt.
Kałamarz ze sową,  Art Deco.
Kałamarz ze sową, Art Deco.

1 800,00 zł

szt.
Kieliszki  6 szt.  Art Deco
Kieliszki 6 szt. Art Deco

920,00 zł

szt.
Flakon Art Deco, lata 30.
Flakon Art Deco, lata 30.

800,00 zł

szt.
Flakon Art Deco, lata 30.
Flakon Art Deco, lata 30.

800,00 zł

szt.
Kryształowy kielich, remer.
Kryształowy kielich, remer.

590,00 zł

szt.
Kryształowy kielich, remer.
Kryształowy kielich, remer.

590,00 zł

szt.
Kryształowy kielich, remer.
Kryształowy kielich, remer.

590,00 zł

szt.
Kryształowy kielich, remer.
Kryształowy kielich, remer.

590,00 zł

szt.
Srebrne pióro wieczne ze złotą  stalówką
Srebrne pióro wieczne ze złotą stalówką

1 400,00 zł

szt.
Gabinetowy nóż do papieru.
Gabinetowy nóż do papieru.

984,00 zł

szt.
Secesyjny nóż do papieru z kości.
Secesyjny nóż do papieru z kości.

860,00 zł

szt.
Łopatka , Norblin, Warszawa
Łopatka , Norblin, Warszawa

380,00 zł

szt.
Zakładka do książki z kości, XIX w.
Zakładka do książki z kości, XIX w.

1 000,00 zł

szt.
Gabinetowy nóż do papieru, XIX w.
Gabinetowy nóż do papieru, XIX w.

730,00 zł

szt.
Pióro z kości, XIX w.
Pióro z kości, XIX w.

600,00 zł

szt.
Kolekcja secesyjnego szkła, wybrane nowości
Secesyjna herbatnica Pallme Konig II pol XIX w
Secesyjna herbatnica Pallme Konig II pol XIX w

960,00 zł

Cena regularna: 1 200,00 zł

szt.
Wazon Loetz Rusticana 1899
Wazon Loetz Rusticana 1899

1 568,00 zł

Cena regularna: 1 960,00 zł

szt.
Wazon Loetz Diana Cisel - 1899
Wazon Loetz Diana Cisel - 1899

2 880,00 zł

Cena regularna: 3 600,00 zł

szt.
Wazon Loetz Cisel 1899
Wazon Loetz Cisel 1899

1 392,00 zł

Cena regularna: 1 740,00 zł

szt.
Wazon ikebana Loetz, Perlenmutter 1899r.
Wazon ikebana Loetz, Perlenmutter 1899r.

3 800,00 zł

szt.
Herbatnica secesyjna Pallme Konig, Austria XIX w
Herbatnica secesyjna Pallme Konig, Austria XIX w

1 199,20 zł

Cena regularna: 1 499,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny - produkt jest dostępny w ofercie naszego sklepu
  • Zarezerwowany – produkt jest dostępny ale został zarezerwowany, – możemy specjalnie dla Ciebie sprawdzić rezerwację tego produktu - skontaktuj się z nami drogą email: antyki.galicja@gmail.com lub telefonicznie: +48 789276787
  • Sprzedany – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Dostawa na terenie Kraju jest darmowa. Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Wybickiego 17 , 32-400 Myślenice, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę ?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 789276787.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 789276787.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 789276787.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl