nowowości
Zestaw 7 salaterek huta Niemen Polska 1930
Zestaw 7 salaterek huta Niemen Polska 1930

1 840,00 zł

szt.
Lichtarz z brązu złoconego z motywem dzika
Lichtarz z brązu złoconego z motywem dzika

1 600,00 zł

szt.
Kulisty wazon Murano, Galliano Ferro 1950
Kulisty wazon Murano, Galliano Ferro 1950

1 200,00 zł

szt.
Patera Barovier &Toso lata 30 XX w, Murano
Patera Barovier &Toso lata 30 XX w, Murano

1 400,00 zł

szt.
Kinkiet ceramiczny,  lata 70. Polska
Kinkiet ceramiczny, lata 70. Polska

560,00 zł

szt.
Flakon na perfumy,  Szwecja 1950
Flakon na perfumy, Szwecja 1950

600,00 zł

szt.
Szklana solnica cebrzyk biedermeier 1830
Szklana solnica cebrzyk biedermeier 1830

800,00 zł

szt.
Włoska ramka z mozaiką millefiori XIX w.
Włoska ramka z mozaiką millefiori XIX w.

1 300,00 zł

szt.
Kryształowa popielniczka Moser 1930
Kryształowa popielniczka Moser 1930

890,00 zł

szt.
Kryształowa karafka Huta Józefina ok 1920
Kryształowa karafka Huta Józefina ok 1920

1 400,00 zł

szt.
Świecznik świnka, Szwecja lata 60.
Świecznik świnka, Szwecja lata 60.

700,00 zł

szt.
Włoska ramka z mozaiką millefiori XIX w.
Włoska ramka z mozaiką millefiori XIX w.

1 400,00 zł

szt.
Kryształowa popielniczka Moser 1930
Kryształowa popielniczka Moser 1930

860,00 zł

szt.
Flakon na perfumy w srebrnej oprawie XIX w
Flakon na perfumy w srebrnej oprawie XIX w

1 800,00 zł

szt.
Solniczka biedermeier, srebro i szkło 1830
Solniczka biedermeier, srebro i szkło 1830

1 660,00 zł

szt.
Kryształowa popielniczka Moser 1930
Kryształowa popielniczka Moser 1930

990,00 zł

szt.
Maselniczka Ćmielów lata 30.
Maselniczka Ćmielów lata 30.

1 400,00 zł

szt.
Bomboniera Art deco, zdobiona srebrem, Moser
Bomboniera Art deco, zdobiona srebrem, Moser

1 800,00 zł

szt.
Świecznik Alu, Matthew Hilton, lata 80.
Świecznik Alu, Matthew Hilton, lata 80.

1 900,00 zł

szt.
Para srebrnych solniczek, Francja
Para srebrnych solniczek, Francja

990,00 zł

szt.
Figura Murano 1950
Figura Murano 1950

2 000,00 zł

szt.
Taca Art deco, Sandrik, lata 20.
Taca Art deco, Sandrik, lata 20.

1 600,00 zł

szt.
Kryształowa popielniczka Moser 1930
Kryształowa popielniczka Moser 1930

500,00 zł

szt.
Zegar podróżny, HAU Junghans 1900-1905
Zegar podróżny, HAU Junghans 1900-1905

1 200,00 zł

szt.
Misa kryształowa  Mandruzatto, Murano 1950
Misa kryształowa Mandruzatto, Murano 1950

1 300,00 zł

szt.
Misa kryształowa  Mandruzatto, Murano 1950
Misa kryształowa Mandruzatto, Murano 1950

1 300,00 zł

szt.
Misa kryształowa  Mandruzatto, Murano 1950
Misa kryształowa Mandruzatto, Murano 1950

1 600,00 zł

szt.
Karafka kryształowa, Moser
Karafka kryształowa, Moser

900,00 zł

szt.
Wazon z delfinami XIX  w Austro Węgry
Wazon z delfinami XIX w Austro Węgry

880,00 zł

szt.
Karafka kryształowa, Moser
Karafka kryształowa, Moser

1 600,00 zł

szt.
Flakon na perfumy, Bohemia 1950
Flakon na perfumy, Bohemia 1950

360,00 zł

szt.
Flakon na perfumy, Bohemia 1950
Flakon na perfumy, Bohemia 1950

360,00 zł

szt.
Flakon na perfumy, Bohemia 1950
Flakon na perfumy, Bohemia 1950

360,00 zł

szt.
Flakon na perfumy, Bohemia 1950
Flakon na perfumy, Bohemia 1950

360,00 zł

szt.
Damska tabakiera rococo, Niemcy XIX w
Damska tabakiera rococo, Niemcy XIX w

690,00 zł

szt.
Wazon Art Deco Niemen, Polska Lata 30
Wazon Art Deco Niemen, Polska Lata 30

1 600,00 zł

szt.
Solniczka srebrna
Solniczka srebrna

360,00 zł

szt.
Korek z kulą Art Deco,  Niemcy l. 20.
Korek z kulą Art Deco, Niemcy l. 20.

360,00 zł

szt.
Kolekcja secesyjnego szkła, wybrane nowości
Wazon Loetz Diana Cisel - 1899
Wazon Loetz Diana Cisel - 1899

3 600,00 zł

szt.
Wazon ikebana Loetz, Perlenmutter 1899r.
Wazon ikebana Loetz, Perlenmutter 1899r.

3 800,00 zł

szt.
Wazon Loetz Cisel 1899
Wazon Loetz Cisel 1899

1 740,00 zł

szt.
Wazon Loetz Rusticana 1899
Wazon Loetz Rusticana 1899

1 960,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny - produkt jest dostępny w ofercie naszego sklepu
  • Zarezerwowany – produkt jest dostępny ale został zarezerwowany, – możemy specjalnie dla Ciebie sprawdzić rezerwację tego produktu - skontaktuj się z nami drogą email: antyki.galicja@gmail.com lub telefonicznie: +48 789276787
  • Sprzedany – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Dostawa na terenie Kraju jest darmowa. Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Wybickiego 17 , 32-400 Myślenice, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę ?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 789276787.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 789276787.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 789276787.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl